Kräftfiske och Mumintroll

Nu har jag fått klarhet i varför jag är en så usel och ointresserad fiskare. Min mor hade tagit med sig en fryst Öring som bete i burarna. När vi skulle beta visar det sig att hon har tagit med drömtårta istället för Öring. Undrar om Kräftor gillar bakverk? Hur som helst sitter dom på bryggan och metar för fulla muggar i hopp om att slippa offra drömtårtan.
 
Pratade med Lundgren idag. Dom är kvar på Åland än. Skönt att han inte bryter på finska iallafall. Jag vägrar att jobba med nått jävla Mumintroll.

Kommentarer
Postat av: Lazon

Det måste funka med drömtårta. Jag tycker då att det smakar bättre än fryst röding

2013-08-15 @ 20:56:34
URL: http://www.albinracing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0