Ny kamera igen

Så var det åter arbetsvecka igen då. Känns bara bra,för det är fan då man vilar upp sig lite.
I Fredags var det Whiskyprovning igen. Tråkigt nog så lämnade den skära kameran in vid ett tidigt skede av kvällen. Nu provar jag en svart få se om den håller. Jag börjar få en hel del laddare över, så om någon är intresserad är det bara att höra av sig.
I Lördags var det SM-final på Smedarnas arena. Det var åter en bra tävling där grabbarna Olsen och Ledström gjorde bra ifrån sig. Den sistnämnde lyckades ta sig till en B-final, vilket är otroligt bra gjort. Bäst minns man heat 16 där Stefan Svensson o Robert Henderson satt ihop i 4 varv. En helt underbar uppvisning av dom båda. Kul att Stefan tog ett guld till.
Söndagen tillbringades på Brunnsjöns is. Jag o Lerhandlarn var ute och luftade Ismopparna lite. Tänk att det tar en halv dag för att få rulla dom där få varven. Det skall lyftas,bäras,värmas och släpas. Konstigt att det fortfarande är så roligt.

Kommentarer
Postat av: Herr T

Tror du ska pröva Canon dom passar dig bättre å dom är testade för genever snart dags

2013-02-18 @ 19:07:08
Postat av: Ludde

Jag testade så sent som i Fredags att vara kanon.

2013-02-18 @ 20:05:55
Postat av: plim

hur gjorde du nu? knäppte du kort med den nya kameran? På din nya kamera?

2013-02-20 @ 17:21:32
Postat av: Herr T

Plimm han tog nog kort med datorn

2013-02-20 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0