Backpiloten Danne

Träffade min gamla Backpilot, Danne, i Norrköping igår. Kan inte låta bli att skriva lite om våra Backrace. Många krasher och fadäser lyckades vi med. Som tur var kom dom flesta i början av vårat samarbete när farten inte var så hög.Jag tror att vi först vid tredje starten av Hedemoras 5-kamp tog oss runt alla grenar. Bilden nedan är ifrån Back SM i Ånnaboda 2006 eller 2007. Danne var helt inne på man fan inte behövde bromsa innan backens första vänstersväng.Det var nära en klotning ut i naturen. Konsten att öppna en trottel kan denne Närking.

Kommentarer
Postat av: Svante

Frän bild. Höll du taget eller var du på väg ut i rymden?

2013-01-21 @ 11:54:27
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Nej då, jag höll i så mycket det gick. Jag fick en utskällning av Piloten när vi gått i mål. Efter att han sett bilderna så tog han tillbaks allt.

2013-01-22 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0