Liv i Tysken

 
Nu är sidewingen lastad inför årspremiären i Sätrabrunn på Fredag. Jag har pysslat lite med kåpan på släpvagnen, så att lastning nu är möjligt. När Örjan o jag var i garaget för att packa nödvändig utrustning, passade vi på att prova Tysken igen. Tänka sig! Den startade! Nu var det inte under någon längre tid, men det fanns lite liv iallafall. Nu återstår bara att träna upp kickbenet lite snabbt här i sommar.
Hittade på en bild ifrån den senate Whiskeyprovningen med HMS. Dom olika smakupplevelserna var: Glenkinchie, Ragganmore, Dalwhinnie, Oban, Talisker och Lagavulin.

Kommentarer
Postat av: Herr T

Kul att se dig glänsa med nya flipp flappen fina whisky pavor det där är inget för små feta pensionärer

2013-06-12 @ 21:59:20
Postat av: Ludde

Ja, dom var goda Herr T. Enda problemet är att jag verkar vara allergisk eller nått. Jag blir helt yr efter några glas.

2013-06-13 @ 15:40:48
Postat av: Peter

Man tål ju mindre när man går ner i vikt

2013-06-13 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0