Hedemora TT(Trial Tokar)

 
 
Det blev lite som tio små negerpojkar av dagens åkning. Lazon var ju som sagt upptagen med mitt tak. Sune fick lov att ställa in på grund av ett trasigt knä. Svante var på plats, men Bultacon vägrade att gå nån längre tid. Kvar blev bara jag och Peter.
Det var ändå mycket roligt och jag vågade mycket mer än sist vi åkte. Peters helt omöjliga spår får nog vänta ett tag till. Kul att Fjärrlastar-Ove kom ut och testade lite. det är nog bra för motivationen på sin egna Betarenovering.
Lite vingligt är det när man är van med trehjulingar.
Medans det går som en dans för Peter.
Här blir det lite fotningar i en hal backe. 
Svantes Bultaco står kvar i Isgaraget och skämms.
Hur gick det då???
Jo, vurpa och trasig bakskärm........igen!
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Det är inte bra att va på bruket å titta på hockey vart det så att tyngdpunkten ändrade sig oxå

2013-10-09 @ 16:20:21
Postat av: Ludde

Tyngdpunkten är oförändrad. Den ligger i bukregionen än.

2013-10-09 @ 16:40:18
Postat av: Svante

Plastrester från tankens insida blockerade bensinkranen, våra teorier stämde.
hoppet finns för nya försök.

2013-10-09 @ 20:57:25
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Anonym

Härligt Svante! Jag återkommer om tid på Fredag.

2013-10-09 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0