Då var man skapligt med i matchen igen då

Har varit lite dåligt med bloggandet ett tag igen. Anledningen till detta är havererad datamaskin samt en trilskande mobil. Nu är mitt bekymmer till hälften avhjälpt i allafall. När min datasupport Peter väl fick klart för sig att den senaste inte dog på grund av vredesmod, hjälpte han gladeligen till att pimpa igång min nyköpta. Mobilen är synd nog lika kass än. Om någon har koll på varför en Samsung x cover helt plötsligt vägrar lägga upp bilder kan ni gärna meddela någon annan. Jag fattar ändå inget beträffande mobiler.
 
Vi fick ju som sagt lufta tysken i veckan. Det var skitkul, men väldigt mycket halare än första gången vi åkte. Efter gruvans nyorganisation är det helt plötsligt möjligt för mig o Örjan att busa lite på våra ledigveckor.
Efter en liten tur till garaget kunde jag idag konstatera att både tysken och ismoppen står redo helt körklara. Detta gäller synd nog inte alla farkoster där.
Sidewingen står fortfarande och väntar på sin Goldwingpuffra.
Hemmabygget är i princip i samma stadie som den var ifjol.
Montesan står helt orörd.
Det är nog bara i Säter som jag gjort framsteg under dom senaste månaderna. Men jag tvivlar på att dessa framsteg drar hem några pluspoäng hos dom hjärtlösa kamraterna i Isgaraget.
Tack för all hjälp Peter A.
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Hä ä lugnt!

2014-02-21 @ 18:05:21
Postat av: Brozzan

Tja, Säterfolket är ju en annan sort.

2014-02-21 @ 18:57:10
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Lazon

Amor och motorintresse är inte alltid helt kompatibla.

2014-02-21 @ 20:21:30
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Herr T

Bara du inte hamnar på Putins röda lista går det nog bra snart dags för femdagars

2014-02-22 @ 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0