En dag på Holmsjön

Då var vi hemma igen efter en blöt dag på sjön. Det går åt en halv dag för ett par minuters åkning, men det är helt klart värt mödan. Det var bara tysken och Zackes ismoppe som behövde lastas i morse. Resten fixade jag och Lerhandlarn i går. Nedan följer några bilder ifrån dagens övningar.
Lastning utanför Isgaraget.
Örjan monterar kicken......felvänd, tråkigt nog.
På väg ut för en provtur i slasket. Tysken är ivrig och vill iväg.
Här ska jag ta vinterns första tur på ismoppen.
Lerhandlarn pysslar lite.
Jag får nog ge mig och inse att däcklås inte är så jävla dumt i alla fall.
Blöt is = kalla fötter!

Kommentarer
Postat av: Herr T

Ser inte Lazon nånstans men det är klart han är ju pensionär å dom går ju upp sent

2014-02-12 @ 17:40:29
Postat av: Lazon

Herr T du måste leta i vassen.

2014-02-12 @ 17:56:13
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Herr T

Tänkte inte på det

2014-02-12 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0