Fotbolls VM

Efter ett par veckors spelande kan jag inte låta bli att tycka till om dagens fotboll. Jag vill hävda att fotbollen har ett enormt bekymmer. Jag tänker på alla obligatoriska filmningar som jag tvingas se hela tiden. Det är ganska synd om domaren som ska försöka se skillnad på fällningar och filmningar, när vi behöver tre repriser vid TVn för att se hur det var. Alla experter som bjuds in till studion tycks inte bry sig det minsta i detta gissel. När nu Brasilien fått sin stjärna Neymar skadad (det var för en gångs skull ingen filmning) har jag tips på tänkbara ersättare.
Humphrey Bogart
John Wayne

Kommentarer
Postat av: lazon

Som en något gammeldags man håller jag med dig Ludde. Kolla bara alla mc vurpor i dom flesta dicipliner där enda tanken är att man ska på igen utan att fundera på vad domare och övriga tycker. Där har fotbollen allt att lära.

2014-07-05 @ 23:24:12
URL: http://www.albinracing.blogg
Postat av: lazon

Som en något gammeldags man håller jag med dig Ludde. Kolla bara alla mc vurpor i dom flesta dicipliner där enda tanken är att man ska på igen utan att fundera på vad domare och övriga tycker. Där har fotbollen allt att lära.

2014-07-05 @ 23:24:13
URL: http://www.albinracing.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0