Never Ending Story

Jag har alltid trott att Never ending story var en slagdänga av nått syntband under det glada 80-talet. Nu visar det sig även innefatta renoveringen av Hondapuffran till våran sidovagsracer. Det senaste blocket som kördes hem till Johan var sprucket mellan två kanaler och således oanvändbart.
Så idag fick vi lov att sno puffran ur Johans orginalrenoverade 75:a. Han får vårat orginalblock och vi tar det som sitter i knarren på bilden ovan.
Ett par timmar och kaffedrickningar senare var den urtagen och mitt o Örjans jobb slutfört. Nu återstår bara resten och detta överlämnas varm hand till Johan. Nackdelen med en god självinsikt och lämna bort renoveringen, är att man inte kan påverka vilken tidsrymd det hela kommer att få.
 
I ett hörn av garaget hittade jag Be-Pe Hondan, som ser ut att få vila ifrån tävlande i sommar.
Både jag och Örjan högg kobrasnabbt på erbjudandet om en provkörning av denna läckra CB1100.
En väldigt snygg och lättkörd knarr, blev utlåtandet från oss båda.
 
 
Kvällen avslutades på ett utmärkt sätt. En skogstur i Västerby med Oskar och Lill-Ludde.
 
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Härligt Ludde du fick av dig tofflor och förkläde några timmar

2014-06-05 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0