Trial i slalombacken

Idag var det  Kartjärnsbacken som stod på våran trialmeny igen. Tre tappra tokar blev vi till slut. Det går bättre för varje gång vi är ute och övar. Det är nästan så att det börjar likna trial vid vissa tillfällen, medans jag vid andra känner mig ungefär lika smidig som Peter Griffin i Family Guy.
Jag tvingades till slut ge upp pga en trasig kopplingswire. Men vad gör väl det när det är ledigvecka och att skruva mc är ju riktigt roligt.
Jag och spanjorskan. Lägg märke till den läckert pimpade bakstänkan. Ett gott tecken på att jag försöker i alla fall.
Svante har full focus.
En lätt dimmig Lazon. Undrar om han inte drack en del igår.
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Svante

Fan vad jag ser stor ut?! tack för att du knäppte medans jag står upprätt.

2014-06-03 @ 22:25:34
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: lazon

Men fan oxå. Varför är jag så suddig på all Din kort? Kan det möjligen bero på att jag har ett förflutet som TT förare och din slöa kamera inte riktigt hänger med i mitt och rörelseschema? Ja frågorna hopar sig men jag ska prova att fyllköra trial så kanske allt blir rätt.

2014-06-04 @ 21:00:11
URL: http://www.albinracing.blogg
Postat av: Ludde

Jag har nog ett ganska klent avtryckarfinger. Min kamera är så jävla hårdtryckt.

2014-06-04 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0