Trialpremiär

Idag har vi, jag, Lazon och Lundgren, varit ute vid den gamla slalombacken i Vikmanshyttan och åkt lite mc. FFint grepp och bra väder gjorde att det blev en trevlig stund.
Fransyskan lastad och klar med en Honda, en NSU och en Montesa.
Lundgren mosar på i vårat stenparti.
Lazon hade premiär med sin fräcka NSU.
Själv är jag mest nöjd med att Spanjorskan fungerade klanderfritt under dagen. Det kan vara melodin att ställa undan hojen på hösten, glömma bort den och ta fram den på vårkanten igen och  allt funkar som det ska.

Kommentarer
Postat av: Herr T

Kul att se men vem gick ut med hundarna å tack för presenten kompis

2014-05-02 @ 19:46:07
Postat av: Svante

Kul med ett nytt inslaG PÅ BLOGGEN OCH trial T.O.M-
Nästa gång hänger jag på.

2014-05-02 @ 20:06:00
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Svante

Var det första gången du kom hem med bakskärmen i ett stycke?

2014-05-03 @ 00:31:39
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Herr T

Svante han har tofflorna fastspända på den numer därför höll den

2014-05-03 @ 10:29:14
Postat av: Ludde

Ja, det blev en vurpa men skärmen höll. Vi åker på onsdag igen. Förväntar mig att Bultacon är med då.
Herr T!!! Hade inte du nått att kapa med din nya kapskiva av bommull?

2014-05-03 @ 18:49:03
Postat av: Herr T

Polerar bara numer

2014-05-04 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0