Lätt vingklippt!

Det har varit några lugna dagar då i princip ingenting har hänt. Efter ett besök hos fältskäraren har jag tillbringat merparten av min tid sängliggandes. Det är en minst sagt tilltufsad burkslav som till o med varit sjukskriven. I Fredags syntes äntligen lite ljus i tunneln och jag tog mig till isgaraget för att lyssna på Viktor Solli. Det var en mycket fängslande berättelse om en otrolig resa. 
 
Nu hoppas jag att läkandet fortsätter, då denna ledigvecka kommer att bjuda på ett utsocknes äventyr.
Ludde Till hälften familjeförsörjare, hälften äventyrare och hälften matematiker. 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Glöm int skarvsladden

2014-11-17 @ 16:36:41
Postat av: Svante

Om någon snackar och skryter om strapatser, be dom lyssna på Viktor Solli, så håller dom nog käft sen.

2014-11-17 @ 16:55:54
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Bilbatteri och ctek laddare.

2014-11-17 @ 17:35:41
Postat av: Ludde

Jo du Svante. Tänk att ha så många mil kvar med ett bakdäck som var tvärslut för flera dagar sedan.

2014-11-17 @ 21:28:35
Postat av: Lerhandlarn

En matte lektion skulle nog behövas !

2014-11-18 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0