Förberedelser

Jag hade som mål att få klar moppen och fixa bromsarna på Montesan ikväll. Allt gick oväntat smärtfritt så jag fick tid över till några bonusjobb. Moppen var en enkel match. Det var bara att tanka och putsa lite på tändstiftet,sen hoppade hon igång så fint.Nu står hon redo för lördagens äventyr.
Svante hade med sig sin Fantic som har rev ner i en rasande fart. Den kommer förhoppningsvis att vara med i skogen inom ett par veckor. Vi kom fram till att den ergonomiska mekarbänken var på gränsen till fruntimmersaktig.
Örjan pillade på sin cykel med påhängsmotor. Ett misslyckat förgasarbyte pga inkontinens gjorde att han får leta vidare i sitt lager efter en fungerande moppe eller motsvarande. 
Slutligen så tillverkades ett vandringspris som skall gå till Lördagens segrare.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lazon

Jag måste nog ligga lågt eftersom min guldkvot (GK)sedan länge är fylld men att komma sämre än etta i detta gäng är flådigt nog.

2014-10-09 @ 23:34:34
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Svante

Fruntimmersaktig mekbänk, hm... i min ålder är man inte så jävla dum att man kryper på golvet och mekar, då är ju risken den att man inte kommer upp utan hjälp.

2014-10-10 @ 11:03:55
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0