Facebook

 
 
Det är bara att blotta strupen, krypa till korset, ja va fan som helst. Det var inte så dumt med facebook i allafall!!! Så där ja, nu är det sagt!
Förra veckan skickade Johan Kujala lite bilder ifrån VM-äventyret i Ryssland med Peter Koij. Många härliga minnen kommer därifrån.
Idag ringde en Marko Tuoroniemi ifrån Göteborg. Vi gjorde BA04 (Bosnien 1995) ihop. Även där väcktes en del helt oförglömmliga minnen. Det finns en grupp för oss som var Delta Sierra, så jag kommer troligtvis att få kontakt med många fler.
Jag måste få tacka Bill Ojala som fick mig att sluta streta emot. Tack Bill!
Peter o jag strax före besiktningen i Krasnogorsk.
Jag och Johan dricker oss berusade på den efterföljande banketten.
Jag och Johan i Mega-Ladas depå i Toljatti.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Ja ja hur länge har detta pågått svikare

2013-10-13 @ 21:18:06
Postat av: Lazon

Nja sisådär. Snabb info och bra kontakt med många och tyvärr ett måste ibland trots den något fåniga och totalt icke sociala delen där det är så lätt att torska i träsket och inte snacka med varandra. Dessutom en ytterst tråkig layout. En fördel är dock att det inte är så lätt att vara anonym utan man måste stå för vad som skrivs.
Undrar hur länge herr T klarar att stå utanför?

2013-10-14 @ 00:04:17
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Herr T

Nu tror jag du har blivit en Facebook nörd eller så är det justering av tyngdpunkten

2013-10-17 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0