Rövhalt

Idag har jag kännt av rövmuskler som jag inte hade en aning om. Har struttat runt som Rövhalt(Hem till Midgård) nere i gruvhålet. All denna smärta för att jag o Plyhmen spelade Badminton igår. Det var skitkul, så det är bara att hålla i.
Det blev lite jobb efter premiärturen med Montesan i Fredags. Det började väldigt trevande, men efter ett par försök fick jag till ett par meter som kan liknas med Trial. Till slut flög jag över styret när jag skulle ner från en sten. Fick lite ont i min redan justerade vänsterhand och trasig bakskärm igen.
Fick iallafall testa lite och se vad som behövde justeras på hojen. Vrida upp broms o kopplingsgrepp.
Fixa till en större yta på fotbromsen .Laga bakskärmen igen. Allt gick smärtfritt så jag fick även tid att pimpa hjälmen lite.
 
  

Kommentarer
Postat av: Svante

Du är en jävel på styling i alla fall.

2013-09-17 @ 21:42:51
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Herr T

Nya skärmen ???

2013-09-17 @ 21:59:27
Postat av: Ludde

Den sätts dit i vinter.

2013-09-17 @ 22:20:48
Postat av: Lazon

Då måste du ju komplettera med dubbdäck.

2013-09-17 @ 22:49:17
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Svante

Jag föreslår skidor på hojen till vintern, det kan behövas en viss föryngring på den fronten.

2013-09-18 @ 19:51:10
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Lazon

Montesa! Har det nåt att göra med pedagogiken i Montessori att göra? Läran verkar på många sätt kunna göras analog med Luddes tänk. läs bara
I ett Montessori-klassrum för förskolebarn ska det finnas flera olika inlärningsmedel för barnen, olika leksaker som ska utveckla deras sinnen. Men det ska bara finnas en av varje, så barnen får dela och turas om att leka med alla leksaker, och ska på så sätt lära sig respekt och att dela med sig.
Jag tror ta mej fan att det stämmer.

2013-09-20 @ 21:45:12
URL: http://www.albinracing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0