Namngivningscermoni

Befinner mig, dagen till ära, i garaget där jag roar mig med att namnge mina motorcyklar.
Börjar med pärlan i samlingen Berra Perssons sista skapelse våran Sidewing. Hon heter Cindy.
Ismoppen är min första hoj och har varit i min ägo sedan 2001. Hon heter Irina.
Nästa hoj är lite avglömd den senaste tiden. Vansinnigt rolig att åka grusväg med. Hon heter Samantha.
Moppen är ett saligt hopkok av olika prylar. Hon har just försetts med 70 cc puffra. Hon byggdes av en Finne i Smedjebacken och heter Päivi.
Montesan från 89 används ganska flitigt. Den eldiga Spanjorskan lyssnar till namnet Carmencita.
Här är ett prov på Tysk urkraft helt utan kvinnliga drag. Den heter Horst eller kort och gott Tysken.
Mitt hembygge Pissmyran 
Westlundare nummer 37 heter, efter samråd med skaparen, Elvira.
 
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Får du ha så många brudar😃

2015-04-01 @ 16:57:25
Postat av: Ludde

Japp!

2015-04-02 @ 15:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0