Moppeskruvning

Igår blev det en heldag i garaget. Tog hjälp av Bullman för att äntligen få starta finnmoppens nya 70cc puffra. Efter lite pyssel med sådant som redan skulle varit klart, men som jag glömt/gett fan i, fick vi äntligen igång den. Nu återstår bara smärre justeringar.
 
Vid söndagens möte togs frågan om hur många knarrar man egentligen får ha uppställda i garaget. Det anses att vissa av oss har på tok för många utanför våra egna bås. Nu visade sig att frågeställaren genast parkerade ut tre av sina leksaker. Undra om det bara var jag som missuppfattade frågan?
Eftersom att jag själv har haft lite väl många, har jag nu hyrt ett förråd utanför garaget. Satan vilken plats jag fick i båset.
 
Vid Lill-Nisses bås har det hänt saker under veckan. Jag tror jävlar i mej att det röda spännbandet ändrats lite
 

Kommentarer
Postat av: Tomas Larsson

Män som umgås och hjälper varandra.

2015-12-04 @ 17:36:50
URL: http://albinracing.blogg.se/
Postat av: Frågeställaren

Och fler blir det inte.

2015-12-05 @ 11:07:42
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Herr T

Med tanke på hur upptagna pensionärer är så har det hänt mycket🤓

2015-12-05 @ 13:29:46
Postat av: Ludde

Missförstå mig rätt. Jag tycker frågan var relevant. Tre knarrar kanske är rimligt? Hur som helst var det bra att frågan kom upp.

2015-12-05 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0