Ismoppen hel igen

Nu är Jawan i körbart skick igen. Mina försök med att löda ihop tanken gick väl sådär. Det slutade med att Westlund svetsade ihop sprickan. Själv hade jag troligen gjort större hål med migen.
 
 
 
Det är märkligt att några teckningar kan uppröra så till den milda grad,att man måste döda 12 personer för att livet skall kännas värt att leva. Nu vägrar jag att vika ner mig för fundamentalisterna. Det som jag i normala fall skiter i känns nu aktuellt och jag vill värna om tryckfriheten.
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Bra Ludde och jag tror inte ens is törs starta ett krig mot dig to m dom vet hur vrång du är 😃

2015-01-09 @ 12:18:24
Postat av: Herr T

Har du blivit fråntagen telefon och inlåst i källarn😊

2015-01-19 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0