En kväll med förhoppningar om en racingsommar

Ikväll har det varit en en ytterst givande kväll i garaget. Sidewingen är äntligen klar för provstart.
 
Zundapp puffran är ihopsatt med en mycket god hjälp från
från Bullman.
 
 
När jag tittar in på Lerhandlare Sollos bås förstår jag varför mina skruvarkvällar tar så lång tid. När man nyttjar crackpundarstilen när man skruvar, får man lägga minst en timme på att försöka lista ut var man la alla verktyg förra gången.
 
Efter lite spontan trialåkning i garaget, kan jag meddela att de första fröna är sådda för ett KM med Hedemora Trial Tokar. Fortsättning följer.
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Det är väl bara i Säter du måste hålla ordning😃

2015-03-26 @ 05:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0