Höstlördag

Passade på att lufta Rosita på berget idag. Det kändes ganska bra med det större bakdrevet, men jag ska prova med ett ännu större drev.
 
Hade sällskap av Peter och lyckades ta en bild då han för ovanlighetens skull satte ner en fot.
 
Det kan ha med valet av skor att göra. Treton gummistövel.
 
Alex hade premiär på Miss Li. Det flöt på ganska bra tills kinespuffran blev utan ström. 
 
Detta resulterade i skruvning istället för fortsatt åkning.
Slutligen en bild på min vurpskadade armbåge. Den får jag vara nöjd med.
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Tror jag har kvar några bamse plåster efter Ida jag skickar dom hem till dig i Säter😎

2015-09-20 @ 18:46:34
Postat av: Ludde

Mupp!

2015-09-20 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0