Nya friska tag

Jag har med flit hållt mig bort från Isgaraget och bloggen en längre tid. Trött på både bloggning, 
skruvning och mina garagekamrater, kändes det ganska naturligt att ta ett litet break. Efter tag började jag sakna alla små guldkorn som svetsblänk, blodiga knogar och ett evigt letande efter bortslarvade verktyg. Igår var stunden inne och det blev lite pyssel med finnmoppen. 
Kröken säkrad med dubbla fjädrar
 
Lazon har kommit en bra bit med sitt trialbygge. Det ryktas om att skaparen sneglar lite mot Cindy, när det gäller det ack så viktiga valet av kulör. Hon kanske får en liten sladdsyrra ? 
 
 
På grund av bedrövliga isar får Benny hålla till godo med att färdigställa sin moped. Men vi ger inte upp! Vi får snart ut och åka, Benny! 
 
Örjan har kastat sig på Cindy's stötdämpare för att få ordning på hennes oroliga akterparti. 
 
Som avslutning vill jag härmed proklamera att reklamen ljuger inte!! MY TOYOTA IS FANTASTIC!! 
Jag hoppas på ett långt och lyckligt förhållande. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömde du att nämna de framsteg som gjorts i Lille Nils bås?
Ljung

2016-01-30 @ 08:19:14
Postat av: Ludde

Där har det inte hänt ett jävla dugg.

2016-01-30 @ 16:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0