If it wasn't for bad luck,I wouldn't have no luck at all!!

Hur kan man ha sånt oflyt?Jag är fan född i en formsvacka. Det började med en krånglande Laddtruck nere på djupet, som såg till att det blev en skitladdning. Väl hemma från jobbet cyklade jag ner till Solrosorna. Där upptäcktes att Mördarsniglarna har käkat upp rubbet av mina rosor. Nu måste det till någon form av grovfusk för att inte bli sist. Gräsklipparen var som vanligt svårstartad, så jag höll på att bli helt uppäten av alla miljarder Myggjävlar, innan den puttrade igång. Under klippningen lyckades jag trampa i inte mindre än tre groteska  hundskitar. Härmed står jag helt på Jägarnas sida. Allt djurliknande bör avlivas. Nu blir det lite sivagnsskruvning. Det ska bli kul att se vad mer som kommer gå åt helvete. Born under a bad sign.

Kommentarer
Postat av: Lazon

Eller som Clapton sjunger i samma låt. "If it wasn’t for bad luck i wouldn´t have no luck at all" ibland tror jag att vi olycksbröder straffas för att vi är så attraktiva.

2012-06-26 @ 22:11:52
URL: http://albinracing.blogg.se/
Postat av: Lazon

Hoppsan vad jag upprepar. Jag läste inte din rubrik, jag tittade som vanligt bara på bilderna

2012-06-26 @ 22:13:55
URL: http://albinracing.blogg.se/
Postat av: Brossan till Lazon

Ludde om du gjort som vanligt och övertalat någon raggare att skjutsa dig till Säterdalen , så hade du mått som en prins efter någon öl.

Om du tjatar kan jag släppa till en solrosplanta, eftersom det inte är nån fart på tävlandet i Säter.

2012-06-26 @ 23:03:16
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Ok! Då tjatar jag till mig en planta. Tack Svante!!

2012-06-27 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0