Franska hyllningar till Werner

Jag har haft lite strul med Fransyskan en tid. Wiren till huvlåset hade gått sönder, så det var lögn i helvete att få upp huven. Jag gjorde själv ett par tappra försök men insåg att det snart skulle gå sönder fler saker om jag fortsatte. Bokade en tid på Björkmans Bil men även dom gav, efter några försök, upp. 21.30 ikväll ringer Werner och har fnulat på ett sätt att få upp huven. Vi lyckades med lätt våld bryta en nödvändig glipa så att en svetselektrod fick plats och helt sonika svetsade av själva haken. Nu återstår bara att skruva bort och laga låsmekanismen samt ge en lätt stukag grill lite kärlek. Nöjda med oss själva tvingades vi fira med en kall i Garaget. Tack Anders!!
   

Kommentarer
Postat av: Lazon

Ser mysigt ut i värmen framför spiselhällen

2013-04-18 @ 00:02:17
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Ljung

Wärner är tamefan bättre än silvertejp!

2013-04-18 @ 03:39:14
Postat av: Ludde

Jag håller med dig fullständigt, Ljungen. Faan! Nu ringer klockan om 20 minuter. Jävla pissnatt!

2013-04-18 @ 04:19:13
Postat av: Race-Per

"Tvingades" ta en kall. Jobbigt med alla tvång här i livet.

2013-04-19 @ 07:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0