En bra dag

Idag har det varit en riktig kanondag. När vi kom hem ifrån Gisslarbo började jag genast angripa problemet med bakbromsarna. När jag fått dom att fungera på ett tillfredställande sätt, åkte vi till Säter för inköp av Lazons Trialknarr. Notera den kraftfulla ljuddämparen. Den har redan fått ett nytt hem inne hos våra grannar, muskelbyggarna, som ett nytt redskap att fläska till sina biceps med. Det borde bli kö vid denna.
  
Innan vi for hem hälsade vi på hemma hos garagepolaren Ljung och fick en snabb titt i hans gömmor. En trevlig samling stationära motorer, eller hur?
Nu saknas bara ett framdrev o kätting, sen är min Montesa klar för skogen.
Vill passa på att tacka HerrT för en suverän skitstolsrenovering. Jag bajsar som en kung nu. Det blir ett par LA som tack!
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Kan den va klassad färgen verkar inte stämma

2013-08-28 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0