Montesa 309 Trial

Allt sedan min syster blev fordervärd till Monarken, har det varit en olustig känsla i mitt bås nere i Isgaraget. När man obehindrat kan gå i båset saknas all form av hemtrevnad. Jag har sedan Årsracet i Linköping varit lite
 
sugen på en Trialhoj. Efter att ha kollat på Blocket ett par dagar, hittades ett passande objekt. Det är en del att göra på den men jag hoppas att det snart ska vara klart.
I övrigt kan jag meddela Lazon att Krokodilerna i Närkes Kil endast var två till antalet. Jag vet inte vad som har hänt med dom övriga. Kanske har dom tvingat söka nytt revir eller så har platsen hemsökts av tandlösa Träskjägare ifrån den Amerikanska södern.

Kommentarer
Postat av: Lazon

Nu blir jag avis en sån fattas i mitt galleri. Jag såg dessa 2kokodrillos i torsdags och kan nämna att ett syskon till dom finns sedan ett år i mitt andra garage, men har inte vågat sig ner till närmaste vattendrag ännu.

2013-08-13 @ 09:14:32
URL: http://www.albiracing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0