Eriknäsbo

Nyss hemkommen ifrån Isracing i Bollnäs. Tanken var att jag skulle med Figge o Zacke och bara kolla racet. Nu hade dock Jämtarna lite ont om mekar i depån, så jag ställde gärna upp. Med den fina ordning P-A har på sina Ismoppar, bestod arbetet endast av tankning o starthjälp. Jämtarna vann ganska programenligt och det ska man bara göra med P-A,Johan o Figge i laget. Lillbrorsan Henderson var tillfällig Finne och åkte friskt. Nu blev det lite väl friskt,då han hade två vurpor på P-A's hoj. Hoppas han lägger av med sommarsladdandet och satsar helhjärtat på Isracing istället.

Kommentarer
Postat av: Herr T

Ja du kanske kan behöva tanka lite

2013-03-03 @ 09:12:03
Postat av: Ludde

Jag känner mig tom!!

2013-03-03 @ 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0