Sjukdom

Har legat nerbäddad med feber ett par dagar. Fan va tråkigt det är. Nu riktigt längtar jag ner i gruvhålet å få mosa lite.
Var under kvällen ner i Garaget o kollade läget. Örjan var i full färd med att pressa kopplingar på våra nya oljeslangar. I övrigt var det som vanligt en Torsdagkväll. Trevlig stämning och en välbesökt Bar.
Lägger in en bild på kamraten Zackes sivagnsprojekt. Han har en lång och snårig väg att vandra. Men, som de vise säger: Det är inte målet utan resan som är det viktiga. Då slår det mig att jag har nog rest utav helvete med allt som jag gjort.  
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Det va väl inte trumpet snuva du har åkt på

2013-03-22 @ 05:52:32
Postat av: Lazon

Hoppsan, jag har själv varit i samma sits men kan förhoppningsvis se ljuset i tunneln. Tycker för övrigt att kåpdelen som går ut över vagnen är snarlik den på min hoj så jag antar att det är ett klass D bygge.
/Tomas

2013-03-22 @ 12:20:55
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Ludde

De kan du fetglömma, Herr T.

2013-03-22 @ 15:45:32
Postat av: Brozzan

Jag tycker att jag känner igen delar av ramen från en 70-tals Dnepr!? hoppas att jag har fel.

2013-03-22 @ 19:03:02
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Herr T

Undrar om Ernst fick betalt för å hämta skrotet kanske ett miljöpris

2013-03-22 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0