Inbrott i garaget

 
 
Fick problem med låset när jag skulle hem från garaget i Torsdags. Hur jag än försökte var det helt omöjligt att få ur nyckeln. Jag fick lov att lämna det eftersom att jag skulle upp o jobba nästföljande morgon. 03.45 vaknar jag med ett ryck. Någon håller på att rulla ut alla hojar ifrån garaget. Men va fan! På med kläderna och i fullt humör begav jag mig mot garaget. Det var lika omöjligt att ta sig in även nu. Gick in på toaletten och fick se resultatet av min tandborstning. Såg nästan ut som en clown med tandkräm runt hela truten. Vad gör väl det, när alla hojar stod kvar. Väl hemma från jobbet hade mina kamrater fixat låset igen. Tack ska ni ha!
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahaha

2013-09-28 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0