Morgonpromenad och Isracing

Många av dom bloggar som jag regelbundet följer, har på senare tid haft ett genomgripade promenad tema. Att ta en promenad med hundarna är både skönt och roligt, men att masa sig upp själv och ta sig iväg utan något egentligt mål verkade mest tråkigt. Jag fick rätt med mina farhågor. Det kändes både tråkigt och värdelöst. Jag hade hellre legat kvar hemma,nerbäddad i feber och tandvärk. Det enda som gladde under morgonpromenaden var denna postlåda. Jag tror att husägaren börjar bli lite trött på all reklam.....eller?
Jimmy Olsen ifrån Strömsund lyckades hålla undan och bärgade en fin tredjeplats i EM. Jag skall heller inte glömma bort Daniel Hendersson som trots problem med Ismopparna, ledde sina heat mot Ryssarna. Bra gjort av dom Svenska ungtupparna.

Kommentarer
Postat av: Herr T

Skulle kunna va din postlåda glöm inte långa natten

2014-02-24 @ 18:39:04
Postat av: Ludde

Hur skulle jag kunna glömma det? Det är ju då jag har min långa sömn.

2014-02-24 @ 18:43:38
Postat av: Brozzan

Säterborna är lite rättframma, men vissa Säterbloggare är lite snabbare på tangenterna.

2014-02-25 @ 14:22:48
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Herr T

Det blir nog du och Ernst som får dela då jag pga av skada inte kan delta

2014-02-25 @ 18:28:17
Postat av: Ludde

Du hänger med på samtliga nattsträckor som ryggsäcksåkare.

2014-02-26 @ 15:13:59
Postat av: Herr T

Ja ok då om du å Ernst bär så

2014-02-26 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0