Undrens tid är inte förbi

Vem kunde väl ana att jag skulle få utföra ett svetsjobb åt Säterbyggdens Ridklubb. Jag undrar vad den svetskunnige Anders, nere på den varma ön, skulle säga om det? På tal om Anders. Jag saknade en bild på honom, så jag försökte googla fram en istället. Det gick skapligt men jag nådde inte riktigt ända fram.
Efraim Långstrump är förvisso en negerkung men inte på Zanzibar Island utan på Kurikuriduttön.
Kapten Zoom heter mycket riktigt Anders Linder men det är inte heller helt rätt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Å ingen av dom behöver en pall för att nå upp

2014-02-27 @ 18:12:40
Postat av: Lazon

Jag tror att Du är nära att ringa in honom Nu. Det finns ju ytterligare en bildskön om än något rynkig stofil i Hedemora med samma namn.

2014-02-27 @ 20:27:54
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Anonym

Läraren med träningsmani? Det var han som Marina försökte dräpa med bilen.

2014-02-27 @ 20:43:01
Postat av: Madde

Han skulle säkert vara stolt över dig Ludde ;) ett tips är att kika på kort från när han fyllde 40, då var han klädd som sig bör för en kung.. ;)

2014-03-11 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0