Bilbuttericks??

Idag blev det en sväng upp till Biltema för inköp av lite nyttoprylar. På tal om Biltema, så envisas många med att kalla denna trevliga affär för Bilbuttericks och andra elakheter. Deras produkter saknar kvalitet, sägs det. Men dom säljer ju billiga prylar till mig och detta ger mig en större livskvalitet. Ska man absolut ha superkvalitet, så välj en annan affär då.
Jag handlade bla ett nytt kopplingsgrepp till Montesan. Nu hoppas jag att hon puttrar på felfritt i sommar.
Spanjorskan med nytt kopplingsgrepp från Biltema,
 

Kommentarer
Postat av: Ljung

Man måste älska ditt resonemang angående kvalitet!

2014-06-06 @ 11:36:15
Postat av: Herr T

Det va nog ett kamouflerat kupolen besök

2014-06-06 @ 14:29:13
Postat av: Ludde

Herr T!! Vilken affär i kupolen säljer kopplingsgrepp? Veromoda eller????

2014-06-06 @ 14:34:18
Postat av: lazon

Det är bara snobbigt förtal. Jag tänker på den emellanåt filosofiske Palle som konstaterade att alla hojar utan undantag i classic depåerna hade nåt från Biltem sina hojar.

2014-06-06 @ 15:50:21
URL: http://www.albinracing.blogg
Postat av: Herr T

Ludde det va före biltema jag mena efter fick du väl besöka Ikea

2014-06-06 @ 19:44:46
Postat av: Ludde

Det blev käk på Ikea och det är allt. Nu är tofflorna på och jag ligger i korgen vid Cissis fötter.

2014-06-06 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0