Hedemora endurance

 
 
Racet blev som sagt en stor missräkning för både mig och 37:an. Jag hade ju planer på att vinna ståpedklassen. Till en början såg det ganska bra ut med en ganska klar ledning men efter ca 10 minuters åkning tog det hela slut. Av någon anledning krängde jag av bakdäcket i startsvängen.
 
I tron om att felet lätt skulle vara avhjälpt sprang jag in i depån. Väl där upptäcktes att innerslangen satt upplindad runt ramen samt att den var avryckt, så det blev att kasta in handduken.  

Istället för en fin pokal blev jag den förare som fick ihop klart minst varv.

Kommentarer
Postat av: Lazon

Taskigt nog blev Du inte bäst i att vara sämst heller. Nicodemus fick bara ihop 1 varv och Du hela 5 varv.

2014-09-22 @ 12:28:58
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Ludde

Skit också!

2014-09-22 @ 13:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0