En lugn och sansad skruvarkväll

Min kära Spanjorska har stått ensam och övergiven sedan den senaste åkningen i höstas,  men så ikväll fick hon äntligen lite efterlängtad kärlek. Det var ganska länge sedan Mats fixade nya skärmar till henne ända nere från Spanien,men det är först nu hon ser lite respektabel ut igen. Återstår att se hur länge krachkungen kan hålla henne i detta skick.
Tanken var att även moppen skulle få lite uppmärksamhet, men det blev en välbehövlig städning av båset istället. Nu kommer man in och kan röra sig tämligen obehindrat. Det var ett tag sedan det gick att göra det.
Jag var helt själv hela kvällen och kan glädja mina kamrater med att ingenting har vare sig provstartats eller provåkts, denna mycket stillsamma Lördagkväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Du har ju kunna hört av dig så hade du fått hjälp men du skulle väl ta in hästen å gå ut med hundarna så du hann väl inte 😃

2015-03-29 @ 08:36:04
Postat av: Ludde

Om jag saknat sällskap så hade det varit trevligt sällskap.

2015-03-29 @ 12:33:28
Postat av: Peter

Boom den satt där den skulle rörkrökarn'!

2015-04-04 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0