Garagetorsdag

Igår fick jag äntligen tummarna ur och städade mitt bås. Det var på tiden, då min pundkrackarstil inte gör det möjligt att pyssla tre kvällar utan att en storstädning ingår.
Har så smått börjat titta på ismoppen, Irina. Dubbelnockaren är nyrenoverad och jag skall byta kulör. Det lutar åt att det blir en mörkare sådan. Kanske grön.
 
Lazon har säkrat sin sysselsättning i vinter. Med den här kärran fylld med prylar, skall det slutligen växa fram en balansmoppe av lite modernare stuk än NSU:n.
 
Slutligen en liten titt på Lill-Nisses Yamaha. Här är det gott om inga framsteg
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Lite har det väl hänt med Lill nisses såg ut som dammlagret hade växt 😎

2015-10-18 @ 07:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0