Lite höstbus med Tysken

Denna ledigvecka ser ut att bli en av dom bättre. Trialåkning igår och stubbåker med Tysken idag. Efter lite krångel med Hanomagen kom vi upp till ett soligt Jönvik. Vi fick ihop ganska många varv innan luften i bakringen var slut. Både Örjan och jag pilotade den tyska besten och min fart visade sig vara ganska usel. Hur som helst! Kul va de!
 
Senare på kvällen hade lille Nils tillrett en utsökt middag i Isgaraget. Oxrullader, potatis med sås är fint skit det.
Efter avslutad middag såg vi den fantastiska dokumentären: One man's island. Det handlar om en Canadensare som säljer allt, flyttar till Isle of man och lyckas köra TT't där. En saga om förverkligande av en dröm.
Lille Nils har ju köpt en gammal Yamaha 125 cc. Tanken är att den skall fixas till för att fungera som trialhoj åt den sympatiske smålänningen. Jag kommer med veckovisa rapporter om hur förvandligen fortskrider. Kan hända att kocken får tummer ur röven och gör något åt hojen.
 
Slutligen så har massmördaren Anders Breivik klagat på sin situation i fängelset och mår dåligt. Insikten av detta får mig att må lite bättre. Hoppas du funderar på vad du ställt till med.
 

Kommentarer
Postat av: Herr T

Bra afterwork igår Ludde en sån kan man inte ha i Säter😎

2015-10-03 @ 08:40:55
Postat av: Lerhandlarn

Dåliga odds på Lille Nils o meckning

2015-10-04 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0